Kūrėjas L'Architect pažymi penktąjį Byron Parfums jubiliejų, pagerbdamas savo garsųjį bestselerį MULA MULA, kuris šį kartą įgauna Art Déco stiliaus švytėjimą.
Kvapų simetrija, pakilimas ir difuzija perteikia kristalų idėją. Geometriniai ritmai ir švari architektūrinė struktūra primena stilizuotus kristalus.
Ši kompozicija puikiai atspindi Art Déco stiliaus esmę, pagerbiant dekoratyvinės dailės estetinį turtingumą ir novatoriškumą.
Byron Parfums
BYRON PARFUMS – tai unikalus nišinis parfumerijos prekės ženklas, įkurtas 2016 m. Yann Derriennic, dar žinomas kaip L’ARCHITECT, kuris yra savamokslis parfumeris, įkvėptas gatvės kultūros. L’ARCHITECT, buvęs beatmaker’is ir hip-hop kultūros atstovas, nusprendė sujungti savo aistrą ir žinias, kad sukurtų kvapus, kurie ne tik kvėpintų, bet ir paveiktų sielą. Jo kūrybos tikslas – sukurti priklausomybę sukeliančius ir galingus kvapus, kurie per muzikos ir kvapų sintezę leidžia patirti unikalią emocinę kelionę.
L’ARCHITECT sukuria kvapus kaip muziką, maišydamas natas ir medžiagas taip, kaip kompozitorius kuria melodijas. Jo parfumerijos kūriniai yra alchemija, kur susijungia kruopštus žaliavų pasirinkimas, kvapų harmonija ir spalvų žaismas. Prekės ženklas, pradėtas Paryžiuje, greitai išpopuliarėjo ir išplito į JAV bei daugiau nei 30 pasaulio šalių. Prekės ženklas BYRON PARFUMS tapo žinomas ne tik dėl unikalios kvapų kompozicijos, bet ir dėl stulbinančio buteliuko dizaino, išskirtinės pakuotės bei stiprios gatvės kultūros įtakos.
L’ARCHITECT savo identitetą išplėtojo per gatvės meną – jis ne tik kūrė grafiti, bet ir tapo žinomas dėl savo įgūdžių hip-hop’e. Kaip repo kompozitorius ir techninių tekstų meistras, jis sugebėjo pritaikyti amerikietišką repo stilių Prancūzijoje, sukuriant unikalią muzikos ir žodžių sintezę. Įkvėptas savo kelionės per gatves, L’ARCHITECT savo kvapais ne tik atspindi, bet ir gyvena gatvės kultūroje, kurią perteikia kiekviename savo kūrinyje.